Η νέα Mercedes-Benz S-Class είναι μια εντελώς νέα εμπειρία πολυτέλειας

Η Mercedes-Benz S-Class έχει μια μακρά παράδοση που ξεκινά σχεδόν ταυτόχρονα με την ιστορία της μάρκας Mercedes στις αρχές του 20ου αιώνα. Κάθε μοντέλο έχει επηρεάσει καθοριστικά τη μηχανολογία της αυτοκίνησης στην εποχή του.

Πολύ πριν καθιερωθεί επισήμως η ονομασία S-Class, τα μοντέλα της κορυφαίας και πολυτελούς κατηγορίας αποτελούσαν το επίκεντρο της γκάμας της εταιρείας από τη Στουτγάρδη, η οποία αποτελούσε ανέκαθεν σύμβολο της πολυτέλειας, της άνεσης, της ασφάλειας και του lifestyle. Οι ρίζες της οικογένειας S-Class εντοπίζονται στο μοντέλο 220 (W 187) του 1951. Η ονομασία «S-Class» παρουσιάστηκε επισήμως με τη σειρά μοντέλου 116 το 1972.

Η S-Class είναι η ναυαρχίδα της μάρκας και αντιπροσωπεύει τη μαγεία της Mercedes-Benz: η θρυλική μηχανολογική εξειδίκευση και η παράδοση στην ποιότητα κατασκευής συναντούν την ψηφιακή καινοτομία. Η S-Class συνδυάζει την τεχνητή νοημοσύνη με την εμπειρία 135 ετών στη μηχανολογία αυτοκινήτου. Πριν από περίπου 70 χρόνια, η Mercedes-Benz έθεσε τα θεμέλια για τη δημιουργία της S-Class με το μοντέλο 220. Από την παρουσίασή της στην αγορά το 1951, έχουν παραδοθεί περισσότερες από 4 εκατομμύρια S-Class Sedan σε πελάτες σε όλον τον κόσμο.

H S-Class αντιπροσωπεύει τη μαγεία της Mercedes-Benz: η θρυλική της μηχανολογική εξέλιξη καθορίζει παραδοσιακά την κατηγορία πολυτελών αυτοκινήτων και αποτελεί εμπειρία για όλες σχεδόν τις αισθήσεις – όραση, αφή, ακοή και όσφρηση – ενώ προσφέρει πολυάριθμες καινοτομίες στα θέματα της υποβοήθησης οδήγησης, της προστασίας και της αλληλεπίδρασης. Η Mercedes-Benz διαμορφώνει την επόμενη γενιά ατομικής κινητικότητας με καινοτομίες που έχουν στο επίκεντρο τον άνθρωπο. Η νέα S-Class χρησιμοποιεί την ψηφιακή τεχνολογία, για να ανταποκρίνεται με ενσυναίσθηση στις ανάγκες και τις επιθυμίες του οδηγού και των επιβατών της.

Η μοντέρνα πολυτέλεια αγγίζει πρωτόγνωρα επίπεδα στο εσωτερικό της S-Class. Οι σχεδιαστές δημιούργησαν ένα περιβάλλον απόλαυσης και χαλάρωσης όπου επικρατεί η κομψότητα, η υψηλή ποιότητα και το φως. Το ταμπλό οργάνων με τη νέα του αρχιτεκτονική, τη μοντέρνα σχεδίαση των επιφανειών και την εργονομική διάταξη των ενδείξεων και των οργάνων αποτελεί κυρίαρχο χαρακτηριστικό. Ιδιαίτερα η πτυχή της απόλαυσης όμως, είναι βαθιά μελετημένη: με υψηλής ποιότητας χαρακτηριστικά άνεσης κατά την οδήγηση, χαμηλά επίπεδα θορύβου και μεγάλο εύρος προγραμμάτων ENERGIZING Comfort, η S-Class φροντίζει για την ευεξία των επιβατών της. Ταυτόχρονα, χάρη στο σύστημα καθαρισμού αέρα, το οποίο αποκτά τη νέα ονομασία ENERGIZING AIR CONTROL για να δώσει έμφαση στις νέες του δυνατότητες, διατηρείται η φυσική τους κατάσταση στο καλύτερο δυνατό επίπεδο.

Η νέα Mercedes-Benz S-Class έχει αποκτήσει μεγαλύτερη ευφυΐα σε πολλούς τομείς, ενώ η εμπειρία της οδήγησής της αναβαθμίζεται στο επόμενο επίπεδο. Οι ψηφιακές καινοτομίες, όπως το MBUX (Mercedes-Benz User Experience), συνδυάζονται με καινοτομίες που αυξάνουν την οδηγική απόλαυση, καθιστώντας ταυτόχρονα την οδήγηση ακόμη ασφαλέστερη, όπως το σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα με μεγαλύτερη γωνία διεύθυνσης, και καινοτομίες ασφάλειας, όπως ο πίσω αερόσακος. Το σύστημα PRE-SAFE® Impulse Side αποκτά μία νέα λειτουργία η οποία επιτρέπει στην ενεργή ανάρτηση E-ACTIVE BODY CONTROL να ανασηκώνει το αμάξωμα του οχήματος (και στις δύο πλευρές) ακριβώς πριν από μία επικείμενη πλευρική σύγκρουση. Μετά τη συστηματική περαιτέρω εξέλιξή τους, τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης αποτελούν ένα ακόμα βήμα προς την αυτόνομη οδήγηση. Για παράδειγμα, χάρη στους βελτιωμένους αισθητήρες περιβάλλοντος, τα συστήματα στάθμευσης υποστηρίζουν ακόμα καλύτερα τον οδηγό κατά τους ελιγμούς με χαμηλή ταχύτητα. Η ενσωμάτωση στο MBUX σημαίνει ότι οι προβολές γραφικών και εικόνων έχουν αναβαθμιστεί σε ένα εντελώς νέο επίπεδο.

Γιώργος Βαρίνος

Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών ΥΠΑΜ. Στο χώρο των περιοδικών βρίσκεται από το 1982. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας δημοσιογράφος και είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), Bestever (1998-2010), Luxury Boat & SUV (2005-2010), One Passion (2007-2009), Sea World Almanac (2009-2010) και σήμερα είναι ο υπεύθυνος της έκδοσης InMotion by Gazzetta (από το 2014) ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».