Αυτοκίνητο

Απόλυτη κυριαρχία BMW: Η M2 CS πετυχαίνει νέο ρεκόρ γύρου στο Nürburgring

Η BMW M2 CS κατακτά το Nordschleife – Νέο ρεκόρ γύρου για την compact κατηγορία

Η νέα BMW M2 CS έγραψε ιστορία στην εμβληματική πίστα Nordschleife του Nürburgring, καταγράφοντας νέο ρεκόρ στην compact κατηγορία. Στις 11 Απριλίου 2025, με τον Jörg Weidinger, μηχανικό εξέλιξης της BMW M, στο τιμόνι, το γερμανικό coupe ολοκλήρωσε τον πλήρη γύρο των 20,823 χιλιομέτρων σε μόλις 7 λεπτά και 25,5 δευτερόλεπτα – βελτιώνοντας τον προηγούμενο καλύτερο χρόνο κατά οκτώ ολόκληρα δευτερόλεπτα.

Αυτή η εντυπωσιακή επίδοση ενισχύει την αδιαμφισβήτητη θέση της BMW M στον κόσμο των σπορ αυτοκινήτων, αποδεικνύοντας για ακόμη μία φορά πως η τεχνογνωσία, η μηχανική ακρίβεια και το πάθος για απόδοση της BMW αποδίδουν τόσο στην πίστα όσο και στον δρόμο. Η M2 CS δεν είναι απλώς ένα compact coupe – είναι ένα καθαρόαιμο δείγμα της M φιλοσοφίας, που ανεβάζει ξανά τον πήχη στην κατηγορία της.

Ο Jörg Weidinger, μηχανικός εξέλιξης της BMW M, είχε σημειώσει τον προηγούμενο καλύτερο χρόνο για μοντέλο BMW M2 τον Απρίλιο του 2023, ολοκληρώνοντας τον γύρο της Nordschleife σε 7:38,7 λεπτά. Δύο χρόνια αργότερα, η εξέλιξη ήταν εντυπωσιακή: βελτίωσε την επίδοση κατά 13 δευτερόλεπτα, καταρρίπτοντας το ρεκόρ της compact κατηγορίας με χρόνο 7:30. Με τη νέα M2 CS, το χρονόμετρο σταμάτησε στα 7:25,5 λεπτά, εδραιώνοντας το μοντέλο ως σημείο αναφοράς στην κατηγορία του.

Η επίδοση αυτή επιβεβαιώνει όχι μόνο τις εξαιρετικές δυνατότητες της M2 CS, αλλά και την αφοσίωση της BMW M GmbH στην τεχνολογική καινοτομία και τη μηχανολογική ακρίβεια. Πρόκειται για μία ακόμη σελίδα στο επιτυχημένο κεφάλαιο της BMW M στο Nürburgring.

Ταχύτερα μοντέλα του BMW Group στη συγκεκριμένη πίστα παραμένουν η BMW M4 CS, η BMW M4 CSL και η BMW M3 CS, όλα με χρόνους κάτω από 7:30. Ξεχωρίζει η BMW M4 CSL, η οποία κατέχει τον καλύτερο επίσημο χρόνο γύρου για μοντέλο παραγωγής του BMW Group, με 7:18,137 λεπτά – ένα ορόσημο για τις επιδόσεις δρόμου της μάρκας.

Γιώργος Κυριαζής

Ο Γιώργος Κυριαζής έχει βασικές σπουδές μηχανολογίας και ασχολείται με πάθος με την τεχνολογία αλλά και με οτιδήποτε τρέχει, πλέει ή πετάει. Αρθρογραφεί επαγγελματικά στο χώρο των έντυπων και ηλεκτρονικών μέσων από το 1994. Ενδεικτικά, έχει εργαστεί ως συντάκτης σε έντυπα όπως τα Auto Motor und Sport, Auto Τρίτη, 4Τροχοί, BESTEVER, Luxury Boat & SUV, επίσης ως αρχισυντάκτης στο περιοδικό VieW της VW, ενώ έχει κάνει και λίγο ραδιόφωνο και τηλεόραση. Έχει επίσης ασχοληθεί με τη μετάφραση βιβλίων με θέματα τις κοινωνικές σχέσεις και συμπεριφορά. Τα τελευταία χρόνια εκμεταλλευόμενος τα ωφέλη των ηλεκτρονικών μέσων αρθρογραφεί έχοντας ως έδρα του το νησί της Πάτμου, γεγονός που του προσφέρει την ευκαιρία να απολαμβάνει την αγάπη του για τη θάλασσα και τα σκάφη. Στο γκαράζ του μεταξύ άλλων φυλάει ως κόρη οφθαλμού μία YAMAHA DT 200R, ένα PEUGEOT 106 Rallye 1.6 και σε περίοπτη θέση ένα Hannibal 3.85. Είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και τα χόμπυ του είναι η ιστιοπλοΐα, η φωτογραφία και η ανεμοπορία.