Bavaria Vida 33: Φτιαγμένο για την Ελλάδα

Με μήκος μόλις 11 μέτρων, το Vida 33 της Bavaria μπορεί αν φιλοξενήσει έως και 6 άτομα την ημέρα, ενώ είναι εφικτή και η διανυκτέρευση 2 ατόμων, αν χρειαστεί.

Ιδανικό για την Ελλάδα, το Vida 33 από τη Bavaria συνδυάζει το συμπαγές μέγεθος με τους μεγάλους και πρακτικούς χώρους. Το ταχύπλοο προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, ως ανοιχτό και με hard top, με το δεύτερο να είναι το ιδανικό για τις καιρικές συνθήκες στη χώρα μας. Το hardtop προσφέρει προστασία και φως ταυτόχρονα.

Η μεγάλη ηλιοροφή πάνω από την θέση του χειριστή παρέχει εξαερισμό στο πιλοτήριο, την ίδια στιγμή που η σκιά του hardtop δημιουργεί τις ιδανικές συνθήκες για την άνετη παραμονή 6 ατόμων στο μεγάλο καθιστικό. Ένα μεγάλο τραπέζι και ένα σαλόνι σε σχήμα L στην δεξιά πλευρά του καταστρώματος, μπορεί με λίγα απλά βήματα να μετατραπεί σε χώρο ανάπαυσης ή ηλιοθεραπείας. Στην αριστερή πλευρά βρίσκεται το wet bar, το οποίο διαθέτει ψυγείο, μια κουζίνα αερίου και νεροχύτη, μαζί με πολλές επιφάνειες εργασίας και αποθηκευτικούς χώρους. Στην πλώρη ένας μεγάλος χώρος ηλιοθεραπείας είναι επίσης διαθέσιμος, για όσους θέλουν να απολαμβάνουν ησυχία και χαλάρωση.

Μια μικρή καμπίνα που μπορεί να φιλοξενήσει 2 άτομα και μια τουαλέτα, επιτρέπουν στο Vida 33 να παίζει το ρόλο και του weekend cruiser όταν προκύψει η σχετική ανάγκη, τονίζοντας τον πολυμορφικό του χαρακτήρα. Το σκάφος διαθέτει ικανό απόθεμα γλυκού νερού που φτάνει τα 200 λίτρα και μπορεί να καλύψει τις ανάγκες 2 ατόμων για ένα Σαββατοκύριακο. Προαιρετικά, το Vida 33 μπορεί να εξοπλιστεί και με υδραυλική πλατφόρμα μπάνιου.

Ο πολυμορφικός χαρακτήρας του σκάφους ενισχύεται επίσης και από τις τεχνικές επιλογές του γερμανικού ναυπηγείου. Το Vida 33 κινείται από εξωλέμβιους κινητήρες (!), όπου οι επιλογές είναι πραγματικά πολλές. Το ναυπηγείο επιλέγει τις προτάσεις της Mercury, σε διαμορφώσεις που ξεκινούν από 2 κινητήρες 150 ίππων και φτάνουν στους V8 Verado απόδοσης 300 ίππων ο καθένας. Περισσότερες πληροφορίες εδώ!

Γιώργος Κυριαζής

Ο Γιώργος Κυριαζής έχει βασικές σπουδές μηχανολογίας και ασχολείται με πάθος με την τεχνολογία αλλά και με οτιδήποτε τρέχει, πλέει ή πετάει. Αρθρογραφεί επαγγελματικά στο χώρο των έντυπων και ηλεκτρονικών μέσων από το 1994. Ενδεικτικά, έχει εργαστεί ως συντάκτης σε έντυπα όπως τα Auto Motor und Sport, Auto Τρίτη, 4Τροχοί, BESTEVER, Luxury Boat & SUV, επίσης ως αρχισυντάκτης στο περιοδικό VieW της VW, ενώ έχει κάνει και λίγο ραδιόφωνο και τηλεόραση. Έχει επίσης ασχοληθεί με τη μετάφραση βιβλίων με θέματα τις κοινωνικές σχέσεις και συμπεριφορά. Τα τελευταία χρόνια εκμεταλλευόμενος τα ωφέλη των ηλεκτρονικών μέσων αρθρογραφεί έχοντας ως έδρα του το νησί της Πάτμου, γεγονός που του προσφέρει την ευκαιρία να απολαμβάνει την αγάπη του για τη θάλασσα και τα σκάφη. Στο γκαράζ του μεταξύ άλλων φυλάει ως κόρη οφθαλμού μία YAMAHA DT 200R, ένα PEUGEOT 106 Rallye 1.6 και σε περίοπτη θέση ένα Hannibal 3.85. Είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και τα χόμπυ του είναι η ιστιοπλοΐα, η φωτογραφία και η ανεμοπορία.