Μοτοσυκλέτα

DUCATI MULTISTRADA V4 RS

Η Multistrada 4ης γενιάς απέκτησε την πιο δυνατή αλλά και αποκλειστική εκδοχή της, μια μοτοσικλέτα crossover με έμφαση στις κορυφαίες επιδόσεις στην άσφαλτο και στην πίστα. Σε περιορισμένο αριθμό αντιτύπων, έρχεται για να δώσει μια νέα διάσταση στις δυνατότητες των μοτοσικλετών adventure.
Η λέξη superbike μάλιστα εδώ αποκτά και ρεαλιστική μορφή καθώς η νέα Multistrada V4 RS είναι ένα καθαρόαιμο superbike έτοιμο να σπάσει τα χρονόμετρα στις πίστες όλου του κόσμου.
Το βασικό συστατικό της νέας Multistrada V4 RS είναι φυσικά ο κινητήρας. Το μηχανικό σύνολο προέρχεται από την Panigale και είναι το V4 Stradale των 1.103 κ.εκ. Η απόδοσή του είναι 180 ίπποι με δυνατότητα να ανεβάσει μέχρι και 13.500 σ.α.λ. ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων με quickshifter είναι πιο κοντό για ακόμα καλύτερες επιταχύνσεις. Ο συμπλέκτης είναι μονόδρομος της SMT-EVO SBK ξηρός παράγοντας τον γνωστό μεταλλικό ήχο που θυμίζει αγωνιστικά μοντέλα.
Τα ηλεκτρονικά είναι πολύ προηγμένα, με την πλήρη σουίτα της Ducati, ενώ η Multistrada V4 RS διαθέτει και σύστημα ραντάρ με Adaptive Cruise Control, που ρυθμίζει την ταχύτητα της μοτοσικλέτας με βάση αυτή των εμπρός κινούμενων οχημάτων και την προσαρμόζει αυτόματα. Φυσικά διαθέτει κορυφαία συστήματα Riding Mode, Power Mode, ABS Cornering, Traction Control και Wheelie Control, με δυνατότητα παραμετροποίησης από τον αναβάτη. Το πλαίσιο είναι αλουμινίου, δανεισμένο από την έκδοση Pikes Peak με διαφορετική γεωμετρία σε σχέση με την Multirrada V4 S. Συνοδεύεται από αναρτήσεις της Ohlins με ηλεκτρονικές ρυθμίσεις και αυτόματη προσαρμογή της προφόρτισης. Τα φρένα είναι της Brembo με δίσκους 330 χιλ. και ABS στροφής, ενώ οι τροχοί 17 ιντσών από αλουμίνιο.
Αμέτρητα τέλος είναι τα εξαρτήματα από ανθρακονήματα με το υποπλαίσιο να είναι από τιτάνιο. Όλα αυτά έχουν μειώσει το βάρος κατά 3 κιλά σε σχέση με την έκδοση Pikes Peak. Η καινούρια Multistrada V4 RS είναι διαθέσιμη και στην ελληνική αγορά, στην τιμή των 43.800 ευρώ.
www.ducati.gr

Γιώργος Κυριαζής

Ο Γιώργος Κυριαζής έχει βασικές σπουδές μηχανολογίας και ασχολείται με πάθος με την τεχνολογία αλλά και με οτιδήποτε τρέχει, πλέει ή πετάει. Αρθρογραφεί επαγγελματικά στο χώρο των έντυπων και ηλεκτρονικών μέσων από το 1994. Ενδεικτικά, έχει εργαστεί ως συντάκτης σε έντυπα όπως τα Auto Motor und Sport, Auto Τρίτη, 4Τροχοί, BESTEVER, Luxury Boat & SUV, επίσης ως αρχισυντάκτης στο περιοδικό VieW της VW, ενώ έχει κάνει και λίγο ραδιόφωνο και τηλεόραση. Έχει επίσης ασχοληθεί με τη μετάφραση βιβλίων με θέματα τις κοινωνικές σχέσεις και συμπεριφορά. Τα τελευταία χρόνια εκμεταλλευόμενος τα ωφέλη των ηλεκτρονικών μέσων αρθρογραφεί έχοντας ως έδρα του το νησί της Πάτμου, γεγονός που του προσφέρει την ευκαιρία να απολαμβάνει την αγάπη του για τη θάλασσα και τα σκάφη. Στο γκαράζ του μεταξύ άλλων φυλάει ως κόρη οφθαλμού μία YAMAHA DT 200R, ένα PEUGEOT 106 Rallye 1.6 και σε περίοπτη θέση ένα Hannibal 3.85. Είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και τα χόμπυ του είναι η ιστιοπλοΐα, η φωτογραφία και η ανεμοπορία.