Ferrari 812 Superfast: Κόλαση και Παράδεισος

Στα χέρια ενός καλού οδηγού, το 12κύλινδρο θηρίο των 800 ίππων μπορεί να οδηγήσει στα λιβάδια της οδηγικής ευδαιμονίας.

Στην καλύτερη αντίθετη περίπτωση, στο φαναρτζή. Το κατά Ferrari αυτοκίνητο μεγάλου τουρισμού (GT) δεν μπορεί να έχει τίποτα λιγότερο από τη νέα 812 Superfast: Έναν κτηνώδη κινητήρα απόδοσης 800 ίππων, μέγιστη ταχύτητα που ξεπερνά τα 340 χλμ./ώρα και επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 2,9 δευτερόλεπτα.

Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, ενώ οι αναρτήσεις έχουν βέβαια αγωνιστική διάταξη και απόκριση, με διπλά ψαλίδια εμπρός και πίσω. Ως γνήσια GT, η Ferrari 812 Superfast δεν ακολουθεί τη διάταξη των μηχανικών μερών των super sport προτάσεων της εταιρείας με τον κινητήρα στο κέντρο, αλλά την κλασική με το κτηνώδες μηχανικό σύνολο εμπρός και μάλιστα κατά μήκος.

Αυτό προσδιορίζει εν πολλοίς και τις αναλογίες του πιο sexy αμαξώματος της αυτοκινητικής αγοράς, με το μεγάλο εμπρός μέρος να κυριαρχεί και τον πίσω όγκο να σβήνει κομψά στην ουρά συνθέτοντας τον ιδανικό ορισμό του coupe αυτοκινήτου.

Το εσωτερικό αποτελεί ένα γνήσιο ιταλικό κομψοτέχνημα, με το κεντρικά τοποθετημένο αναλογικό στροφόμετρο να πλαισιώνεται από πλειάδα ψηφιακών ενδείξεων και το τιμόνι να φέρει περήφανα το magnettino, τον περιστροφικό διακόπτη από τον οποίο επιλέγονται τα προγράμματα οδήγησης στη δεξιά του πλευρά, και τον πιεστικό διακόπτη εκκίνησης στην αριστερή.

Στον κόσμο των υπέρ αυτοκινήτων κυριαρχεί η άποψη πως «αν ρωτάς την τιμή, δεν μπορείς να το αγοράσεις». Για εγκυκλοπαιδικούς όμως λόγους αξίζει μια αναφορά, με το κόστος στην Ευρώπη να υπερβαίνει τις 300.000 ευρώ. Μεγάλο το κόστος για να διαβείς τις πύλες τόσο της κολάσεως, όσο και του παραδείσου.

Γι αυτούς που θέλουν να βασανιστούν και άλλο περισσότερες πληροφορίες εδώ…

Γιώργος Βαρίνος

Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών ΥΠΑΜ. Στο χώρο των περιοδικών βρίσκεται από το 1982. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας δημοσιογράφος και είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), Bestever (1998-2010), Luxury Boat & SUV (2005-2010), One Passion (2007-2009), Sea World Almanac (2009-2010) και σήμερα είναι ο υπεύθυνος της έκδοσης InMotion by Gazzetta (από το 2014) ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».