Αυτοκίνητο

Maserati Grecale: Το νέο SUV από τη Maserati

To νέο crossover μοντέλο της ιταλικής φίρμας μόλις παρουσιάστηκε σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις και σε μία ηλεκτροκίνητη που θα παρουσιαστεί προσεχώς.

Η Grecale, θα κυκλοφορήσει σε 3 εκδόσεις GT, Modena και Trofeo. Τη μεγάλη έκπληξη ετοίμασε η ιταλική φίρμα για το τέλος, ανακοινώνοντας πως η Grecale θα κυκλοφορήσει στο μέλλον και ως ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο. Η νέα Maserati Grecale διαθέτει τη δική της προσωπικότητα. Είναι κάτι ξεχωριστό, καθώς έχει ελάχιστες ομοιότητες με τη Levante αν και δεν είναι σημεντικά μικρότερη σε γενικές εξωτερικές διαστάσεις. Ειδικά στην έκδοση Trofeo ο σχεδιασμός είναι αρκετά πιο επιθετικός.

Στην καρδιά της πιο ισχυρής έκδοσης (Trofeo) του μοντέλου βρίσκουμε έναν V6 3.0 λίτρων κινητήρα, που δανείζεται από την MC20, και διαθέτει διπλό τούρμπο. Αποδίδει 523 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και 620 Nm ροπής. Ο κινητήρας που είναι 100% σχεδίασης και κατασκευής Maserati διαθέτει ένα πρωτοποριακό σύστημα «προανάφλεξης» του μείγματος σε ξεχωριστό θάλαμο.

Από πλευράς επιδόσεων, η Grecale επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική της ταχύτητα αγγίζει τα 285 χλμ/ώρα. Η έκδοση αυτή διαθέτει ένα αυτόματο κιβώτιο ZF AWD.

Με μήκος 4.846mm, πλάτος 1.979 mm και ύψος 1.670 mm η Grecale είναι ένα μεγάλο αυτοκίνητο . Το μοντέλο σε όλες του τις εκδόσεις, έχει μεταξόνιο 2.901 mm.

Στο εσωτερικό τώρα γίνονται όργια με την μοντέρνα τεχνολογία των πολλαπλών οθονών να δίνει εμφατικό παρόν. Με συνολικά τέσσερις οθόνες, δύο στο κέντρο, αυτή στο πάνω μέρος έχει μέγεθος 12,3 ίντσες, ενώ η άλλη που είναι τοποθετημένη ακριβώς από κάτω, έχει μέγεθος 8,8 ίντσες. Εκτός από τον πίνακα οργάνων που έχει μπροστά του ο οδηγός, η τελευταία ψηφιακή οθόνη είναι το ρολόι πάνω από τον πίνακα οργάνων.

Το εκπληκτικό ηχοσύστημα της Sonus Faber, με ισχύ 1.000 watt συμπληρώνει τη μέθεξη στο εσωτερικό του αυτοκινήτου..

H Maserati Grecale αναμένεται να κυκλοφορήσει στην ευρωπαϊκή αγορά στο 2o εξάμηνο του 2022.

Γιώργος Κυριαζής

Ο Γιώργος Κυριαζής έχει βασικές σπουδές μηχανολογίας και ασχολείται με πάθος με την τεχνολογία αλλά και με οτιδήποτε τρέχει, πλέει ή πετάει. Αρθρογραφεί επαγγελματικά στο χώρο των έντυπων και ηλεκτρονικών μέσων από το 1994. Ενδεικτικά, έχει εργαστεί ως συντάκτης σε έντυπα όπως τα Auto Motor und Sport, Auto Τρίτη, 4Τροχοί, BESTEVER, Luxury Boat & SUV, επίσης ως αρχισυντάκτης στο περιοδικό VieW της VW, ενώ έχει κάνει και λίγο ραδιόφωνο και τηλεόραση. Έχει επίσης ασχοληθεί με τη μετάφραση βιβλίων με θέματα τις κοινωνικές σχέσεις και συμπεριφορά. Τα τελευταία χρόνια εκμεταλλευόμενος τα ωφέλη των ηλεκτρονικών μέσων αρθρογραφεί έχοντας ως έδρα του το νησί της Πάτμου, γεγονός που του προσφέρει την ευκαιρία να απολαμβάνει την αγάπη του για τη θάλασσα και τα σκάφη. Στο γκαράζ του μεταξύ άλλων φυλάει ως κόρη οφθαλμού μία YAMAHA DT 200R, ένα PEUGEOT 106 Rallye 1.6 και σε περίοπτη θέση ένα Hannibal 3.85. Είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και τα χόμπυ του είναι η ιστιοπλοΐα, η φωτογραφία και η ανεμοπορία.