Μοτοσυκλέτα

HONDA CRF 1100L AFRICA TWIN

Η Honda CRF1100L Africa Twin παρουσιάστηκε το 2015, επαναφέροντας το όνομα
Africa Twin στο προσκήνιο, το οποίο έμενε ανενεργό από το 2003. Έκτοτε έχει δεχτεί πολλές αναβαθμίσεις, ενώ έχουν προστεθεί πολλές εκδόσεις σε επίπεδο μηχανικών μερών και εξοπλισμού. Ειδικά για το 2024, η Honda παρουσίασε την Africa Twin CRF1100L με αρκετές αναβαθμίσεις στην απόδοση του κινητήρα και στην οδηγική συμπεριφορά. Ιδιαίτερα στην έκδοση Sports η Honda τοποθέτησε για πρώτη φορά και εμπρός τροχό 19 ιντσών που της δίνει ακόμα καλύτερη συμπεριφορά στο ταξίδι και τις ασφάλτινες διαδρομές.
Η πρώτη αλλαγή έχει να κάνει με τον κινητήρα. Ο δικύλινδρος σε σειρά των 1.084 κ.εκ. συνεχίζει να αποδίδει 102 ίππους, ωστόσο εμφανίζει αυξημένη ροπή στα 112 Nm και μάλιστα σε χαμηλότερες στροφές (5.500 σ.α.λ. έναντι 6.250 σ.α.λ. του προηγούμενου μοντέλου). Παράλληλα έχουμε νέα ρύθμιση στο DCT αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων για καλύτερη αίσθηση στις δύο πρώτες σχέσεις και με πιο γρήγορα κατεβάσματα.
Ίσως η πιο σημαντική αλλαγή έρχεται στις αναρτήσεις. Η Honda τοποθέτησε στην καινούρια Africa Twin τις ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες Showa EERA οι οποίες αποτελούνται από ένα ανεστραμμένο πιρούνι 45 χιλ. εμπρός και ένα μονό αμορτισέρ πίσω. Ο έλεγχος γίνεται πλέον από την οθόνη TFT 6,5 ιντσών με τον αναβάτη να έχει τη διάθεσή του πέντε επιλογές στη ρύθμιση των αναρτήσεων (Mid, Hard, Soft, User και Off-Road).
Στον εξοπλισμό η μοτοσικλέτα συνεχίζει να διαθέτει κορυφαία συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης, ενώ η TFT οθόνη διαθέτει και προηγμένο σύστημα συνδεσιμότητας τόσο με Android Auto όσο και με Apple CarPlay. Η ζελατίνα είναι μεγαλύτερη και ρυθμίζεται σε πέντε θέσεις, ενώ είναι εξοπλισμένη και με θερμαινόμενα grip.
Οι τιμές των CRF1100L AFRICA TWIN, στις αρκετές εκδόσεις που υπάρχουν διαθέσιμες με αυτόματο ή μηχανικό κιβώτιο και με συμβατικές ή ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις, ξεκινούν από τα 16.00 ευρώ και φτάνουν στα 19.500 ευρώ.
www.honda-motorcycles.gr

Γιώργος Κυριαζής

Ο Γιώργος Κυριαζής έχει βασικές σπουδές μηχανολογίας και ασχολείται με πάθος με την τεχνολογία αλλά και με οτιδήποτε τρέχει, πλέει ή πετάει. Αρθρογραφεί επαγγελματικά στο χώρο των έντυπων και ηλεκτρονικών μέσων από το 1994. Ενδεικτικά, έχει εργαστεί ως συντάκτης σε έντυπα όπως τα Auto Motor und Sport, Auto Τρίτη, 4Τροχοί, BESTEVER, Luxury Boat & SUV, επίσης ως αρχισυντάκτης στο περιοδικό VieW της VW, ενώ έχει κάνει και λίγο ραδιόφωνο και τηλεόραση. Έχει επίσης ασχοληθεί με τη μετάφραση βιβλίων με θέματα τις κοινωνικές σχέσεις και συμπεριφορά. Τα τελευταία χρόνια εκμεταλλευόμενος τα ωφέλη των ηλεκτρονικών μέσων αρθρογραφεί έχοντας ως έδρα του το νησί της Πάτμου, γεγονός που του προσφέρει την ευκαιρία να απολαμβάνει την αγάπη του για τη θάλασσα και τα σκάφη. Στο γκαράζ του μεταξύ άλλων φυλάει ως κόρη οφθαλμού μία YAMAHA DT 200R, ένα PEUGEOT 106 Rallye 1.6 και σε περίοπτη θέση ένα Hannibal 3.85. Είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και τα χόμπυ του είναι η ιστιοπλοΐα, η φωτογραφία και η ανεμοπορία.