BENTLEY FLYING SPUR MULLINER: TO KOΡΥΦΑΙΟ ΤΕΤΡΑΘΥΡΟ GRAND TOURER

Η Bentley παρουσίασε τη νέα Flying Spur Mulliner, την πρώτη εξηλεκτρισμένη Bentley που επιμελείται η Mulliner, στην περίφημη Monterey Car Week, την παραδοσιακή συνάθροιση των φίλων του αυτοκινήτου, στην Καλιφόρνια.
Η πιο πολυτελής Flying Spur μέχρι σήμερα, κατασκευάζεται χειροποίητα στη Μεγάλη Βρετανία. Ως ναυαρχίδα της γκάμας της Bentley, η νέα Flying Spur Mulliner απευθύνεται στους πελάτες της μάρκας που επιθυμούν το αυτοκίνητό τους να τους εκφράζει απόλυτα, με έντονα στοιχεία εξατομίκευσης.
Εξωτερικά, οι υπέροχες λεπτομέρειες περιλαμβάνουν αποκλειστικές ζάντες 22 ιντσών Mulliner, σε γκρι χρώμα και στιλβωμένο φινίρισμα, με τα Bentley καπάκια των ζαντών να παραμένουν μόνιμα οριζοντιωμένα καθώς περιστρέφονται οι τροχοί. Η “Double Diamond” μπροστινή μάσκα, συνδυάζεται με χρωμιωμένη γρίλια στο κάτω μέρος και ειδικά σχεδιασμένους αεραγωγούς Mulliner. Το εμβληματικό Bentley Flying B, αναπτύσσεται ηλεκτρικά και είναι φωτιζόμενο.

Στο εσωτερικό, φωτιζόμενοι μαρσπιέδες υποδέχονται τους επιβάτες με το που ανοίξουν την πόρτα, σε μία καμπίνα που προσφέρεται σε οκτώ διαφορετικούς, τρίχρωμους συνδυασμούς. Ένα παράδειγμα τρίχρωμου εσωτερικού είναι το Ascot: συνδυασμός δέρματος σε Imperial Blue στο ταμπλό, τον πίνακα οργάνων, τις επενδύσεις στις πόρτες και την οροφή, με ελαφρά μπεζ δέρμα Camel, ως επένδυση στα καθίσματα. Λευκές ραφές και γαζιά, προσθέτουν το τρίτο χρώμα.
Το πολυτελές καπιτονέ εσωτερικό “Diamond-in-Diamond” περιλαμβάνει μια διαδικασία κεντήματος που χρειάστηκε ούτε λίγο ούτε πολύ 18 μήνες για να αναπτυχθεί. Κάθε αδαμάντινο μοτίβο στην καπιτονέ επιφάνεια περιέχει ακριβώς 712 μεμονωμένες βελονιές – η καθεμία ευθυγραμμισμένη στο κέντρο του μοτίβου, σε μία επίδειξη δεξιοτεχνίας και πολυτέλειας.

Η κορυφαία πολυτέλεια της Bentley συνεχίζεται στον πίνακα οργάνων LED, με κομψά νέα και αποκλειστικά γραφικά Mulliner. Η περίφημη πλέον περιστρεφόμενη οθόνη Bentley, τα σπορ πεντάλ, το θερμαινόμενο τριάκτινο τιμόνι σε δύο χρωματικούς τόνους και η πανοραμική ηλιοροφή, προσθέτουν ακόμη περισσότερο στην πολυτελή ατμόσφαιρα. Μοναδικά Mulliner τραπέζια πικ-νικ που εκτείνονται ηλεκτρικά με το πάτημα ενός κουμπιού, είναι τοποθετημένα στις πλάτες των μπροστινών καθισμάτων.

Οι πελάτες των Flying Spur Mulliner λαμβάνουν κλειδιά με δερμάτινη επένδυση σε ένα μοναδικό, χειροποίητο κουτί παρουσίασης με επωνυμία Mulliner, το οποίο ταιριάζει με την τρίχρωμη διακόσμηση καμπίνας του αυτοκινήτου τους.
Η Flying Spur Mulliner διατίθεται με τους εγνωσμένης αξίας κινητήρες V8 και W12 της Bentley, καθώς και τον νέο V6 Hybrid. Με τον W12 των 6,0 λίτρων, διπλού υπερσυμπιεστή, η Flying Spur Mulliner επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,8 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα στα 337 χλμ./ώρα. Η νέα γενιά 4,0 λίτρων, διπλά υπερτροφοδοτούμενου V8, έχει τελική ταχύτητα 318 χλμ./ώρα και επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 4,1 δευτερόλεπτα.

Ο νέος V6 Hybrid επιταχύνει 0-100 χλμ./ώρα σε 4,3 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα στα 285 χλμ./ώρα.
Η Bentley Mulliner είναι το ιδιαίτερο τμήμα της εταιρείας για παραγγελίες και παράλληλα ο παλαιότερος κατασκευαστής αμαξωμάτων στον κόσμο. Συνώνυμο της κορυφαίας πολυτέλειας, η νέα Flying Spur Mulliner είναι μόλις το τρίτο μέλος της νεοσύστατης οικογένειας Bentley Mulliner Collections, δίπλα στις υπέροχες Continental GT και Continental GT Convertible.

Γιώργος Βαρίνος

Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών ΥΠΑΜ. Στο χώρο των περιοδικών βρίσκεται από το 1982. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας δημοσιογράφος και είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), Bestever (1998-2010), Luxury Boat & SUV (2005-2010), One Passion (2007-2009), Sea World Almanac (2009-2010) και σήμερα είναι ο υπεύθυνος της έκδοσης InMotion by Gazzetta (από το 2014) ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».