NextEV Nio EP-9: Τα γέλια έχουν κοπεί!

Δεν είναι μακρυά ο καιρός που οι Κινέζοι θα δείχνουν τον δρόμο σε κάθε τεχνολογική εφαρμογή με δικές τους σχεδιάσεις, εκτός από τις δικές τους κατασκευές σε σχεδιάσεις δυτικών οίκων.

Η NextEV είναι ένα τέτοιο πρώτο παράδειγμα εταιρείας. Με το Nio ΕP-9 μάλιστα ξεπέρασαν κάθε φαντασία. Το σχεδόν 5μετρο Nio δείχνει πόσο μακριά μπορεί να φθάσει η ηλεκτροκίνηση ακόμα και αν βρισκόμαστε στα πρώτα της βήματα. Το αεροδυναμικό αμάξωμα μήκους 4,888 μέτρων δημιουργεί κάθετη δύναμη διπλάσια από μονοθέσιο της F1!

Με βάρος 1.735 κιλών με τα 635 να αναλογούν στις μπαταρίες έχει αυτονομία 430 χιλιόμετρων με φυσιολογική χρήση.
Το σασί είναι μονοκόκ και εξ΄ ολοκλήρου κατασκευασμένο από άνθρακονήματα, ενώ τα φρένα διαθέτουν κεραμικούς δίσκους μπροστά και πίσω που φρενάρουν από εξαπίστονες δαγκάνες με δυνατότητα επιβράδυνσης 3,3 G κατά το φρενάρισμα! Το NextEV EP-9 αποδίδει 1 megawatt (1.360 ίππους) ισχύος και χρησιμοποιεί έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε τροχό με την συνολική ροπή να φτάνει τα 630 κιλά!!!

Το ΕΡ-9 χρειάζεται μόλις 2,7 δευτερόλεπτα για τα 0-100 χλμ./ώρα, 7,1 δλ. για το 0-200, ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 313 χλμ./ώρα τα οποία φθάνει σε 15 δευτερόλεπτα!

Με την παρουσίαση του σημείωσε αμέσως δύο ρεκόρ. Στο Nürburgring σημείωσε χρόνο 7 λεπτά 05 δευτερόλεπτα συντρίβοντας το προηγούμενο -ηλεκτρικό- ρεκόρ, ενώ το ίδιο έγινε και στην πίστα του Paul Ricard στην Γαλλία, όπου και εκεί πέτυχε έναν εξωπραγματικό χρόνο. Το Nio ΕP-9 είναι η επιτομή των υπεραυτοκινήτων και η μορφή των πραγμάτων που έρχονται.

Περισσότερες πληροφορίες εδώ!

Γιώργος Βαρίνος

Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών ΥΠΑΜ. Στο χώρο των περιοδικών βρίσκεται από το 1982. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας δημοσιογράφος και είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), Bestever (1998-2010), Luxury Boat & SUV (2005-2010), One Passion (2007-2009), Sea World Almanac (2009-2010) και σήμερα είναι ο υπεύθυνος της έκδοσης InMotion by Gazzetta (από το 2014) ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».