Fantic Caballero Scrambler 500

Το δίδυμο αδελφάκι του Fantic Caballero Flat Track ονομάζεται Scrambler και αναβιώνει τις μοτοσικλέτες διπλής χρήσης του παρελθόντος, οι οποίες βασίζονταν ουσιαστικά στα μοντέλα δρόμου, με ψηλότερα φτερά και χωμάτινα ελαστικά.

Όπως και το Flat Track, έτσι και το Scrambler έχει ένα τεράστιο πλεονέκτημα: το πολύ χαμηλό βάρος, που δεν ξεπερνά τα 150 κιλά. Όντας μια από τις πλέον ελαφριές μοτοσικλέτες αυτού του κυβισμού, παρά τον μονοκύλινδρο κινητήρα των 449 κ.εκ., προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις. Το μηχανικό σύνολο είναι σύγχρονο, με έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής, 4 βαλβίδες/κύλινδρο και ψεκασμό. Η απόδοσή του φτάνει τους 40 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και έτσι η ελαφριά μοτοσικλέτα είναι ικανή για κάθε χρήση. Για το Scrambler η Fantic έχει εξελίξει τις δικές της αναρτήσεις, με ένα ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλιοστών εμπρός και μονό αμορτισέρ με μοχλικό σύστημα πίσω. Οι αλουμινένιες ζάντες διαθέτουν ακτίνες και έχουν διάμετρο 19 ιντσών ο εμπρός και 17 ο πίσω, ενώ το πλάτος των ελαστικών είναι 110 χιλ εμπρός και 140 πίσω. Τα φρένα, με δίσκο εμπρός και πίσω, περιλαμβάνουν ABS το οποίο δίνει τη δυνατότητα απενεργοποίησης για χρήση στο χώμα. Η σχεδίαση είναι εντυπωσιακή, με πολύ απλές γραμμές και εξαιρετική προσοχή στη λεπτομέρεια, ενώ ιδιαίτερη μνεία αξίζουν οι διπλές αλουμινένιες εξατμίσεις της Arrow, των οποίων η απόληξη είναι ψηλά στο δεξί τμήμα της μοτοσικλέτας. Ένα ακόμα στοιχείο σύγχρονης τεχνολογίας αποτελούν τα φώτα της Scrambler 500, τα οποία αποτελούνται από LED τόσο εμπρός, όσο και πίσω, ενώ μινιμαλιστική είναι και η κυκλική ψηφιακή οθόνη, που παίζει το ρόλο των οργάνων. Δυστυχώς, ακριβώς όπως και το Flat Track, το Scrambler δεν εισάγεται επίσημα στη χώρα μας και έτσι το κόστος δεν είναι γνωστό.

Γιώργος Βαρίνος

Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών ΥΠΑΜ. Στο χώρο των περιοδικών βρίσκεται από το 1982. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας δημοσιογράφος και είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), Bestever (1998-2010), Luxury Boat & SUV (2005-2010), One Passion (2007-2009), Sea World Almanac (2009-2010) και σήμερα είναι ο υπεύθυνος της έκδοσης InMotion by Gazzetta (από το 2014) ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».