Yachts

Jeanneau NC 14 (vid)

Το Jeanneau NC 14 είναι, από πολλές απόψεις, ένα ασυνήθιστο σκάφος. Το γαλλικό ναυπηγείο επέλεξε να κατασκευάσει ένα παράκτιο σκάφος αναψυχής που, λόγω της πολύ έξυπνης σχεδίασης και των χαρακτηριστικών του, μπορεί να εξυπηρετήσει τις ανάγκες μιας ποικιλίας ιδιοκτητών με διαφορετικά ζητούμε.

Iδανικό για μια οικογένεια ή για ενοικίαση, δεδομένου ότι τα καταλύματα για έξι μαζί με τους άνετους κοινόχρηστους χώρους προσφέρουν μια άνετη διαβίωση. Οι λάτρεις του ψαρέματος, επίσης, θα αγαπήσουν το μεγάλο πρυμναίο κατάστρωμα, που μεγιστοποιείται μετατοπίζοντας τη μονάδα πρυμναίου καθίσματος προς τα εμπρός. Τέλος οι λάτρεις της επαφής με τη θάλασσα και της κολύμβησης θα απολαύσουν τον ίδιο χώρο. Η ορατότητα είναι εξαιρετική σε όλους τους χώρους και υπάρχει αρκετός αερισμός. Ο χώρος αποθήκευσης είναι άφθονος, ειδικά στον χώρο ενδιαίτησης. Το σύστημα IPS που μεταφέρει την ισχύ, αφήνει πολύ χώρο για εκμετάλλευση.

Με εξαιρετικό σχεδιασμό από τους Camillo και Vittorio Garroni, το NC 14 είναι δυναμικό, με καθαρές γραμμές, συμπαγή όγκο και σύγχρονο στυλ, που δίνουν στο σκάφος μια σύγχρονη κομψότητα. Η άνεση στο σκάφος ενισχύεται από την τέλεια κατανομή και εκμετάλλευση του χώρου, την επιλογή υλικών υψηλής ποιότητας και καινοτομίες σε κάθε τομέα.

Οι χώροι διαβίωσης κατά τη διάρκεια της ημέρας, που περιλαμβάνουν τραπεζαρία και πολύ ελκυστικό μαγειρείο, είναι διατεταγμένοι γύρω από ένα πολύ ευρύχωρο σαλόνι καταστρώματος και διαθέτουν ένα σχέδιο δαπέδου σχεδιασμένο σε ένα ενιαίο επίπεδο. Προσβάσιμα από έναν άνετο διάδρομο, οι χώροι ενδιαίτησης προσφέρουν εκπληκτικό όγκο στις καμπίνες, τα διαμερίσματα φιλοξενίας διαθέτουν ντους και από μια πραγματική ντουλάπα το καθένα.

Για την πρόωση του Jeanneau NC 14 είναι διαθέσιμοι δίδυμοι κινητήρες Volvo IPS 400 D4 με ισχύ 300 ίππων, οι Volvo IPS 500 D6 με ισχύ 370 ίππων. Το σύστημα IPS εξασφαλίζει κορυφαία ευελιξία, ενώ το συνολικά χαμηλό βάρος του σκάφους επιτρέπει πολύ καλές επιδόσεις με εξαιρετική οικονομία.

Γιώργος Βαρίνος

Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο Πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών. Το 2022, έκλεισε 40 χρόνια στο χώρο των περιοδικών αυτοκινήτου. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας και είναι τακτικό μέλος της ΕΣΠΤ και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), BESTEVER (1999-2021), One Passion (2007-2009, 2018), InMotion by Gazzetta.gr (2014-2021) και σήμερα είναι υπεύθυνος AUTO-MOTO της εφημερίδας Κόκκινος Πρωταθλητής, Σύμβουλος Έκδοσης του mgp.gr, Σύμβουλος Έκδοσης της Ελληνικής έκδοσης του Top Gear, Διευθυντής του site Autopress.gr και εκδότης τoυ πολυτελούς περιοδικού BESTEVER QUARTERLY.