Piëch GT2. Νέα είσοδος στα ηλεκτρικά υπεραυτοκίνητα

Αν δεν γνωρίζετε τη μάρκα Piëch μην σπεύσετε να αμφισβητήσετε τις γνώσεις περί αυτοκινήτων. Διότι πρόκειται περί startup. Με τέτοια όμως στελέχωση, που υπόσχεται πάρα πολλά για το μέλλον. Όταν μια νεοφυής εταιρεία κατασκευής σπορ ηλεκτρικών αυτοκινήτων ξεκινά με ιδρυτές των Γιάννη και τον Κώστα -ή έστω τον Χανς και τον Ντίτερ- όσο ευφυείς και ικανοί να είναι θα χρειαστούν μερικά ή πολλά χρόνια για να έχουν αποτέλεσμα.

Αντίθετα, αν μια νεοφυής εταιρεία κατασκευής σπορ ηλεκτρικών αυτοκινήτων ονομάζεται Piëch και έχει: 1. Iδρυτή το γιο του πασίγνωστου Φέρνιναντ Πιχ, που ήταν εγγονός του Πόρσε και επί πολλά έτη διευθύνων σύμβουλος της VW, 2. πρόεδρο του διοικητικού της συμβουλίου τον πρώην CEO των Porsche και VW Ματίας Μίλερ, 3. την οικονομική κάλυψη της ελβετικής κεντρικής τράπεζας, τότε είναι περισσότερο από προφανές ότι πολύ σύντομα τίποτα δεν θα είναι ίδιο στην αυτοκινητοβιομηχανία. Η νεότατη Piëch Automotive βρίσκεται στο τελευταίο στάδιο συλλογής κεφαλαίων για την κατασκευή των πρώτων πρωτότυπων GT2, δηλαδή των μοντέλων δοκιμής που θα οδηγήσουν στην παραγωγή ενός πρωτοποριακού ηλεκτρικού GT αυτοκινήτου.

Η λογική πίσω από την ίδρυση της Piëch Automotive είναι η επιστροφή στις βασικές αξίες της οδήγησης. Το motto της εταιρείας είναι: «Οι εφαρμογές είναι για τα τηλέφωνα. Εμείς θέλουμε να οδηγούμε». Το Piëch GT2, όπως υποστηρίζουν οι άνθρωποι που το οραματίστηκαν, θα αλλάξει τα δεδομένα στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, καθώς θα μπορεί να φορτιστεί έως το 80% της χωρητικότητας των μπαταριών του σε χρόνο μικρότερο των 5 λεπτών. Ταυτόχρονα, η εμβέλειά του θα φτάνει στα 500 χιλιόμετρα σύμφωνα με το πρότυπο WLTP, ενώ οι επιδόσεις θα είναι κορυφαίες, με την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε λιγότερα από 3 δευτερόλεπτα.

Τόσο οι ιδρυτές όσο και τα στελέχη της Piëch Automotive, η οποία εδρεύει στην Ελβετία, εγγυώνται ότι οι παραπάνω αιτιάσεις δεν είναι απλά αποκυήματα φαντασίας. Το πανέμορφο GT2, ένα 2+2 θέσεων κουπέ με κλασικές αναλογίες και υπέροχη σχεδίαση, θα είναι απόλυτα εστιασμένο στην οδήγηση χωρίς περιττά ψηφιακά παραφερνάλια που θα προκαλούν την απόσπαση της προσοχής του οδηγού.

Αντίθετα, η προσοχή θα δοθεί στο αστείρευτο ηλεκτρικό γκάζι και στην άρρηκτη επαφή του αυτοκινήτου με την άσφαλτο, ομού με μεγάλες δόσεις ευελιξίας, σταθερότητας και οδηγικής Νιρβάνα. Φυσικά θα πρέπει να περιμένουμε δύο τουλάχιστον χρόνια για να δούμε έστω και ένα από αυτά τα υπέροχα ψηφιακά δημιουργήματα σε μέταλλο και πλαστικό, ωστόσο αξίζει να θυμόμαστε το όνομα Piëch Automotive, καθώς μάλλον θα το βλέπουμε όλο και συχνότερα μπροστά μας. Περισσότερα εδώ!

Γιώργος Βαρίνος

Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών ΥΠΑΜ. Στο χώρο των περιοδικών βρίσκεται από το 1982. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας δημοσιογράφος και είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), Bestever (1998-2010), Luxury Boat & SUV (2005-2010), One Passion (2007-2009), Sea World Almanac (2009-2010) και σήμερα είναι ο υπεύθυνος της έκδοσης InMotion by Gazzetta (από το 2014) ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».