Royal Enfield Interceptor 650

Aκριβώς όπως και οι υπόλοιπες μοτοσικλέτες στη γκάμα της Royal Enfield, έτσι και η νεότερη Interceptor 650 δεν κάνει καμία προσπάθεια να δείχνει κλασική, καθώς προέρχεται αυτούσια από το βρετανό πρόγονο της δεκαετίας του 60.

Ο δικύλινδρος κινητήρας είναι νέος, ωστόσο, δικύλινδρος εν σειρά με ένα εκκεντροφόρο επικεφαλής αλλά τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο. Εδώ η απόδοση, χάρη και στον ψεκασμό της Bosch δεν είναι απλώς ανεκτή αλλά επαρκής, καθώς οι 47 ίπποι, σε συνδυασμό με την απόδοσή τους σε πολύ χαμηλές στροφές και το βάρος των 202 κιλών, εξασφαλίζουν ικανοποιητικές επιδόσεις που καθιστούν εφικτά ακόμα και μακρινά ταξίδια. Μια ακόμα υποχώρηση στις επιταγές των σύγχρονων αναγκών των μοτοσικλετιστών, αποτελεί το κιβώτιο έξι σχέσεων, καθώς και το ABS, το οποίο αποτελεί βασικό εξοπλισμό της Royal Enfield Interceptor 650.

Στις αναρτήσεις, ένα κλασικό πιρούνι εμπρός με διάμετρο καλαμιών 41 χιλ. συνοδεύεται από δύο πίσω αμορτισέρ αερίου, με ρύθμιση μόνο ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου τους. Τα φρένα περιλαμβάνουν ένα δίσκο εμπρός με δαγκάνα διπλού εμβόλου της Brembo και έναν πίσω, ενώ τα όργανα είναι κλασικά, αναλογικά, με ταχύμετρο, στροφόμετρο και τις απαραίτητες ενδεικτικές λυχνίες. Η Royal Enfield Interceptor 650 προσφέρεται σε αρκετά χρώματα και με κλασική ή café racer διαμόρφωση, διπλή ή μονή σέλα καθώς και με μικρό φέρινγκ, που σίγουρα βοηθά αν αποφασίσει κανείς να γυρίσει τον κόσμο μαζί της.

Και στην δική της περίπτωση, η απλότητα της κατασκευής μπορεί να βάλει τον αναβάτη στην πρίζα της ενασχόλησης με τη συντήρησή της, χωρίς να χρειάζεται γνώσεις μεταπτυχιακού καθηγητή μαθηματικών και λέκτορα τεχνητής νοημοσύνης. Μια ακόμα έκπληξη είναι η τιμή της, καθώς η Royal Enfield Interceptor 650 αναμένεται να διατεθεί στην εγχώρια αγορά στις αρχές του 2019, με κόστος περίπου 7.000 ευρώ.

www.muvus.gr

Γιώργος Βαρίνος

Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών ΥΠΑΜ. Στο χώρο των περιοδικών βρίσκεται από το 1982. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας δημοσιογράφος και είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), Bestever (1998-2010), Luxury Boat & SUV (2005-2010), One Passion (2007-2009), Sea World Almanac (2009-2010) και σήμερα είναι ο υπεύθυνος της έκδοσης InMotion by Gazzetta (από το 2014) ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».