Royal Enfield Interceptor 650
Aκριβώς όπως και οι υπόλοιπες μοτοσικλέτες στη γκάμα της Royal Enfield, έτσι και η νεότερη Interceptor 650 δεν κάνει καμία προσπάθεια να δείχνει κλασική, καθώς προέρχεται αυτούσια από το βρετανό πρόγονο της δεκαετίας του 60.
Ο δικύλινδρος κινητήρας είναι νέος, ωστόσο, δικύλινδρος εν σειρά με ένα εκκεντροφόρο επικεφαλής αλλά τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο. Εδώ η απόδοση, χάρη και στον ψεκασμό της Bosch δεν είναι απλώς ανεκτή αλλά επαρκής, καθώς οι 47 ίπποι, σε συνδυασμό με την απόδοσή τους σε πολύ χαμηλές στροφές και το βάρος των 202 κιλών, εξασφαλίζουν ικανοποιητικές επιδόσεις που καθιστούν εφικτά ακόμα και μακρινά ταξίδια. Μια ακόμα υποχώρηση στις επιταγές των σύγχρονων αναγκών των μοτοσικλετιστών, αποτελεί το κιβώτιο έξι σχέσεων, καθώς και το ABS, το οποίο αποτελεί βασικό εξοπλισμό της Royal Enfield Interceptor 650.
Στις αναρτήσεις, ένα κλασικό πιρούνι εμπρός με διάμετρο καλαμιών 41 χιλ. συνοδεύεται από δύο πίσω αμορτισέρ αερίου, με ρύθμιση μόνο ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου τους. Τα φρένα περιλαμβάνουν ένα δίσκο εμπρός με δαγκάνα διπλού εμβόλου της Brembo και έναν πίσω, ενώ τα όργανα είναι κλασικά, αναλογικά, με ταχύμετρο, στροφόμετρο και τις απαραίτητες ενδεικτικές λυχνίες. Η Royal Enfield Interceptor 650 προσφέρεται σε αρκετά χρώματα και με κλασική ή café racer διαμόρφωση, διπλή ή μονή σέλα καθώς και με μικρό φέρινγκ, που σίγουρα βοηθά αν αποφασίσει κανείς να γυρίσει τον κόσμο μαζί της.
Και στην δική της περίπτωση, η απλότητα της κατασκευής μπορεί να βάλει τον αναβάτη στην πρίζα της ενασχόλησης με τη συντήρησή της, χωρίς να χρειάζεται γνώσεις μεταπτυχιακού καθηγητή μαθηματικών και λέκτορα τεχνητής νοημοσύνης. Μια ακόμα έκπληξη είναι η τιμή της, καθώς η Royal Enfield Interceptor 650 αναμένεται να διατεθεί στην εγχώρια αγορά στις αρχές του 2019, με κόστος περίπου 7.000 ευρώ.
www.muvus.gr