Gadgets

Virtual Classic Racing Simulator

Τα κλασικά αυτοκίνητα είναι πολύ ακριβά στην αγορά, την αποκατάσταση και τη συντήρησή τους. Η προσομοίωση της οδήγησής του όμως όχι.

Όσοι έχουν ασχοληθεί με την οδήγηση ή τη συλλογή κλασικών αυτοκινήτων, γνωρίζουν πόσο εύκολο είναι να “κολλήσεις” μαζί τους. Υπέροχα σχήματα που δεν απαντώνται πλέον, αγνή απόλαυση της οδήγησης και φυσικά στενή μηχανολογική ενασχόληση του ιδιοκτήτη, για να λειτουργούν όταν και όποτε πρέπει, κάνουν το αντρικό κυρίως γένος να υποκύπτει πολύ εύκολα στη σαγήνη τους. Από την άλλη πλευρά, η κατοχή και χρήση κλασικού αυτοκινήτου είναι μια δαπανηρή υπόθεση, με αποτέλεσμα ελάχιστοι να έχουν τη δυνατότητα να αντεπεξέλθουν σε αυτή.

Τα παραπάνω, τουλάχιστον εν μέρει, δεν ισχύουν πλέον. Ένα νέο σύστημα εικονικής πραγματικότητας από το The Classic Car Trust μας επιτρέπει να οδηγήσουμε το vintage αυτοκίνητο των ονείρων μας και να απολαύσουμε την αίσθησή του, χωρίς τα αρνητικά οικονομικά παρεπόμενα της κατοχής του. Η ιταλική εταιρεία συνεργάζεται με την Racing Unleashed για τη δημιουργία ενός προσομοιωτή κλασικών αυτοκινήτων που ονομάζεται eClassic. Και για να προσθέσει το απαραίτητο κύρος στο εγχείρημα, έχει εμπλέξει στο σχεδιασμό δύο από τα μεγαλύτερα ονόματα της αυτοκινητοβιομηχανίας, τους οίκους Pininfarina και Zagato. Η ομάδα εξέλιξης του προσομοιωτή eClassic κατέστησε σαφές ότι θα επικεντρωθεί στο να καταγράψει τη συγκίνηση της οδήγησης των κλασικών MG, Ferrari ή Alfa Romeo, κάτι εξαιρετικά δύσκολο.

Το σύστημα θα είναι διαθέσιμο σε δύο διαφορετικά στιλ αμαξώματος: το ένα σχεδιάστηκε από τον Pininfarina και το άλλο από τον Zagato. H προσοχή στη λεπτομέρεια είναι εμφανής, καθώς η πολυτελής καμπίνα κάθε προσομοιωτή διαθέτει ξύλινο τιμόνι, χειροκίνητη αλλαγή ταχυτήτων και ένα άνετο, δερμάτινο κάθισμα μπάκετ.

Την εμπειρία καθιστά ακόμα πιο συναρπαστική η διάταξη τριών οθονών, αλλά και ένα υδραυλικό σύστημα κίνησης που θα προσθέσει κραδασμούς και πλευρικές ή διαμήκεις επιταχύνσεις στην εμπειρία. Το κόστος αυτού του ιδιαίτερου προσομοιωτή δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό, θα είναι ωστόσο διαθέσιμος εντός του 2021.

Στέλιος Πολυχρονίδης

Ξεκίνησε ως γητευτής μοτοσυκλετών και φρόντιζε να μην πατά ποτέ τον μπροστινό του τροχό στην άσφαλτο. Συνέχισε ως βιρτουόζος των πλήκτρων και δημιουργός ηχητικών και φωτογραφικών studio (όπως το Amazing Studio) και φωτογράφος του Auto Τρίτη, ενώ ακολούθησε νυχτερινή καριέρα βλέποντας την πλάτη του Σάκη Μπουλά, αφού υπήρξε για χρόνια στην μπάντα του. Μετά είπε να κουλάρει λίγο από την νύχτα και έγινε επιχειρηματίας στο χώρο της πληροφορικής. Πολυπράγμων και γνώστης των ηχητικών, εφόσον είναι εξαιρετικός μουσικός, συνήθως γράφει τα άρθρα High End. Στο θέμα της σωματικής διάπλασης, οι παλαιστές του Σούμο, είναι νάνοι μπροστά του. Πήρατε μια ιδέα...