Bojana Krsmanovic Ορθόδοξη ομορφιά

Η πανύψηλη Σέρβα, στάζει σεξουαλικότητα. Μας συστήθηκε στο Sports Illustrated του 2016 ενώ η φωτογράφιση στο «Maxim» ήταν αυτή που την καθιέρωσε ως ένα από τα πιο σέξυ μοντέλα της εποχής μας. Με δύσκολο όνομα σε προφορά η… Κρσμάνοβιτς… (άντε πέστο) είναι καλύτερα να την λέμε Bo. Ποζάρει συνεχώς σε όλες τις δουλειές της γυμνή δίχως να φαίνονται πολλά και δημιουργεί συνεχώς υποσχέσεις σε όλους όσοι την συναναστρέφονται.

Η 25χρονη, μάλιστα, δηλώνει πως «ήρθα για να μείνω», γεγονός που αποδεικνύει ότι έχει συνειδητοποιήσει τη δυναμική και το σεξαπίλ της.
Μικρή, ήθελε να γίνει μοντέλο της Guess καθώς είχε την ελιά στο στόμα όπως ή Cindy αλλά και άλλα μοντέλα της Guess. Στα 21 της, το όνειρό της έγινε πραγματικότητα καθώς το παρουσιαστικό της, οι τρομερές αναλογίες και το τεράστιο ύψος της ήταν αδύνατον να περάσουν απαρατήρητες. Στην αρχή της ενασχόλησής της με το μόντελινγκ ήταν τρομερά ντοπαλή.

Τώρα οι ντροπές πήγαν στην άκρη καθώς έχει βάλει πολλά χιλιόμετρα και θεωρείται ήδη παλιοσειρά. Η Bo είναι μηχανόβια, αλλά λόγω των υποχρεώσεών της και των συμβολαίων που υπογράφει, είναι αναγκασμένη να μην οδηγεί την αγαπημένη της μοτοσυκλέτα. Η Bo ήταν αγοροκόριτσο και έπαιζε μπάλα και μπάσκετ με τα αγόρια. Η αδερφή της που ήταν σχεδιάστρια μόδας την πήρε μαζί της σε ένα κάστινγκ και η Bo με το 1.81 της ξεχώρισε αμέσως. Τα υπόλοιπα είναι ιστορία…

Γιώργος Βαρίνος

Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών ΥΠΑΜ. Στο χώρο των περιοδικών βρίσκεται από το 1982. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας δημοσιογράφος και είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), Bestever (1998-2010), Luxury Boat & SUV (2005-2010), One Passion (2007-2009), Sea World Almanac (2009-2010) και σήμερα είναι ο υπεύθυνος της έκδοσης InMotion by Gazzetta (από το 2014) ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».